Sunday, November 11, 2012

Crystal Collagen Eye Mask

Posted by lezaqasandra at 5:08 PM
Assalamualaikum and Hye semua 

 Liz nak buat review tentang Crystal Collagen Eye Mask. Ada sesiapa yang dekat sini, mempunyai masalah eye bag? Bagi yang jenis dan stok-stok yang suka tidur lambat memang sah-sah akan ada masalah macam ni. Selalunya jadi pada student lah kan sebab study sampai tengah malam. Tapi, kalau yang jenis terlebih tidur tu pon akan jadi masalah jugak.

 Crystal Collagen Eye Mask. Memang sangat-sangat bestttt ok! Sejuk je bila pakai dan letak bawah mata. Kenapa bestnya Collagen Eye mask ni? Best sebab collagen ni membantu dan berfungsi untuk merawat eyebag, kedutan, dark circle, kesembapan mata akibat tak cukup tidur.

 sangat bermanfaat untuk menghilangkan garis halus di sekitar bawah mata, lebam hitam di bawah mata, removes puffiness andprevent aging. Dengan pemakaian yang teratur, hasil akan sangat menakjubkan.

 Product Ingredients
 * Collagen,
 * L-C,
 * hyaluronic acid,
 * glycyrrhizic acid,
 * hydrolyzed mucopolysaccharides

 *Cara penggunaan pakai sehingga masker mengering. Anda akan akan rasa masker yang mulanye macam jely & akhirnye bila kering ia akan bertukar macam kertas sebb collogen semua da menyerap pada kulit. 2 - 3 kali seminggu (pengguna pertama kali = 1 kali sehari selama 6 hari kemudian hanya menggunakannya sebagai rutin selama 2 -3 kali seminggu)

Antara yang dah mencuba collagen eyemask ni :) Nampak dengan lebih jelas kan? Letak betul-betul bawah mata kita.

 Pic credit to JeanJean, blogger from Singapore :) 


 Mana nak dapat? Now! Boleh order dengan Lyza :) 

 5 packet (suggestion)= RM 20

0 comments:

Post a Comment

 

LizQasandra shop Copyright © 2012 Re-Designed by LizQasandra LizQasandra Shop - Online Shop